Hírek
2017. November 28. 15:00, kedd |
PR
Forrás: Infógyőr
Marketing segítség kisvállalkozásoknak
Karácsonyi marketing
Hamarosan elkezdődik a karácsonyi szezon, manapság már hónapokkal ezelőtt díszeket látunk a kirakatban, illetve különböző online felületeken karácsonyi akciós ajándékokat hirdetnek. Az úgynevezett marketing zaj ebben az időszakban a legnagyobb, a fogyasztók nehéz helyzetben vannak, mert nem tudják, milyen ajándékot válasszanak, a cégeknek pedig nehéz a fogyasztókkal megtalálni a kapcsolatot. A reklámok terén a kisebb budget-tel rendelkező cégek nem tudják felvenni a versenyt a nagy cégekkel szemben, így a karácsonyi időszakot sem tudják kitolni több hónapra. Éppen emiatt érdemes a kisebb cégeknek egy célzott célcsoport meghatározással rendelkező kampányba belekezdeni, így lehetőség adódik arra, hogy a befektetett pénz megtérüljön, és ne legyenek veszteségek.
A KKV szektor vállalatainak ebben az időszakban a kiválasztott időszak tartam segíthet: olyan kampányidőszakot érdemes kiválasztani, amelynél a legnagyobb esély van a megtérülésre, ezt az előző évek statisztikái is alátámasztják. Érdemes a célcsoportot jól meghatározni, olyan embereknek hirdetni, akik a szolgáltatásokra vevők. Érdemes egy szűk célcsoportot megcélozni, kisebb budget-ből is meg tudjuk mutatni a reklámokat egy kevesebb főt számláló célcsoportnak. Fontos kérdés az előretervezés, a karácsonyi időszakra gondolva az év elején különítsük el a budget-et. Fontos, hogy jól megfogalmazott szöveggel dolgozzunk, és ne csak arra koncentráljunk, hogy eladjuk a reklámszöveget. A rábeszélő, marketing szövegek inkább visszás hatást váltanak ki az emberekből, ahelyett, hogy szimpátiát vagy vásárlási kedvet váltanának ki. Legyen figyelemfelkeltő és kreatív, különböző képek segítségével jobban hathatunk egy-egy fogyasztóra, a vizualitás sokat számít. Ha ezekre a szempontokra odafigyelünk, jobb kampányeredményeket fogunk elérni és az évet is jobban zárhatjuk.
A White Elephant egy olyan teljeskörű marketing szolgáltatást nyújt az érdeklődőknek, amely az érdeklődők igényeit helyezi előtérbe. A célcsoport kutatás, a kivitelezés, a riportálás, a marketing szolgáltatások megtervezése mind-mind az előnyeihez tartoznak. Megfelelően célzott marketing kampánnyal közösséget építhetünk, amellyel sikeres marketing stratégiát állíthatunk össze.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Szeptember 19. 09:52, csütörtök | PR
Idén átlépi a 20 milliárdos árbevételt a Jánosik Kft.
Jelentős mérföldkőhöz érkezik a több mint 30 éve alapított, 100 százalékban magyar tulajdonú Jánosik és Társai Kft.: várhatóan idén átlépjük a 20 milliárd forint éves árbevételt.
2024. Szeptember 19. 09:52, csütörtök | PR
Idén átlépi a 20 milliárdos árbevételt a Jánosik Kft.
Jelentős mérföldkőhöz érkezik a több mint 30 éve alapított, 100 százalékban magyar tulajdonú Jánosik és Társai Kft.: várhatóan idén átlépjük a 20 milliárd forint éves árbevételt.
2024. Szeptember 17. 19:02, kedd | PR
Storyum – A Felvidéki Zenekar, amely a határokon is átível
A Storyum több, mint egy zenekar
2024. Szeptember 13. 10:48, péntek | PR
K&H: hány forint kellene a kényelmes élethez a magyar nyugdíjasoknak?
jelentősen nőtt az “elvárt” összeg