Hírek
2012. Május 15. 09:00, kedd |
Helyi
Forrás: Szuperinfó Magyarország
Díjazták a minőséget - Superbrands díjat kapott a Szuperinfó laphálózat
A Szuperinfó országos laphálózat elnyerte a legkiválóbb hazai márkáknak évről évre odaítélt Superbrands díjat.
2011 február óta a Rábaközi Szuperinfó csapata működteti a portálunkat. Az elmúlt húsz év újságkészítésben szerzett tapasztalatait új területen, az interneten is hasznosítjuk. Az országos laphálózat sikere a mi sikerünk is, büszkék vagyunk, hogy a helyben végzett munkánkkal hozzájárulhattunk ehhez a kiemelkedő eredményhez.
Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt ügyfeleinknek, partnereinknek mindennapi választásukhoz.
A díj olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.
A 18 tagú, független szakemberekből álló bizottság az idén a Szuperinfó márkánkat is érdemesnek találta arra, hogy viselhessük a Superbrands 2012 védjegyet. Ez a kiemelkedő minőségi elismerés fontos visszajelzés számunkra, azt jelzi, hogy cégünk jó irányba halad és innovatív, erős márkaértékkel bíró társaságként tartják nyilván hazánkban.
A szakértői bizottság tagjai a márkákat a következő elv alapján értékelik:
„A Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.”
A nemzetközi definíción túl a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját.
Az 1138 vidéki településen megjelenő Szuperinfó laphálózat továbbra is biztosítja azt, hogy akár csak egyetlen városban, de ha kell, az egész országban megjelenjenek partnereink hirdetései.
Képünkön dr. László Géza, a Superbrands Magyarország igazgatója adja át a Superbrands díjat dr. Keresztesi Péternek, a Szuperinfó Média Kft. ügyvezetőjének és Honfi Gábornak, a Szuperinfó alapítójának.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 23. 13:00, szombat | Helyi
Tűzoltóautót kapott a Páli Önkéntes Tűzoltó Egyesület
Osztrák tűzoltók ajándéka.
2024. November 23. 09:00, szombat | Helyi
Január végén megszünteti a Telekom a műholdas televíziós szolgáltatást
Mit lehet tenni?