Hírek
2021. Május 18. 09:00, kedd |
Helyi
Forrás: Kisalföldi Kommunális Hulladékgazdálkodási Kft
A postára kell menni a hulladékszállítási díjak befizetése miatt
Az ügyfélszolgálati irodákban megszűnt a fizetés.
A Kisalföldi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft tájékoztatja ügyfeleit, hogy 2021. májusától a hulladékszállítási díjak, díjelmaradások, a plusz hulladék szállításra használt zsákok befizetésének lehetősége az ügyfélszolgálati irodákban megszűnt.
Az NHKV Zrt által a Magyar Postánál létrehozott ügyfélszolgálati helyeken a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos számlázással, pénzügyi rendezéssel és díjhátralék behajtásával kapcsolatos ügyek intézésére korlátozott időben a csornai postán lesz lehetőség.
Csorna, Erzsébet királyné út 31. hétfő és szerda 08:00 – 14:00
Egyéb, a hulladékszállítási közszolgáltatással kapcsolatos ügyekben az ügyfélszolgálat május 10-től már személyes ügyfélfogadási lehetőséggel is rendelkezésre áll.A plusz hulladék elszállítására használt zsákok eladására itt csak viszonteladók számára lesz lehetőség.
Csorna Andrássy u 33. Hétfő: 07.30 – 15 óra Szerda: 07.30 – 15 óra
Az ügyek intézésénél továbbra is lehetőség van az elektronikus úton történő ügyintézésre.
Az ügyintézéssel kapcsolatos kitöltött nyomtatványokat, írásos megkereséseket, hulladékgyűjtő matricák leadását az ügyfélszolgálati irodáknál kihelyezett postaládába, zárt, megcímzett, vevőazonosítóval ellátott borítékban helyezhetik el.
Ügyfélszolgálat Csorna
Telefon: Központ: 96/264-306 30/180-5211
E-mail: csorna.lakossag@kisalfoldikhk.hu éscsorna@kisalfoldikhk.hu
Levelezési és ügyfélszolgálati cím:
Kisalföldi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
9300 Csorna, Andrássy u. 33.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 23. 13:00, szombat | Helyi
Tűzoltóautót kapott a Páli Önkéntes Tűzoltó Egyesület
Osztrák tűzoltók ajándéka.
2024. November 23. 09:00, szombat | Helyi
Január végén megszünteti a Telekom a műholdas televíziós szolgáltatást
Mit lehet tenni?